Thursday, June 30, 2011

Ennnntah leeeeeeeeeeeee -_____________-

Hari ni macam lifeless je. Kat sekolah tadi pun tak belajar. Belajar add maths je. Most of the time kat sekolah, lepak je. Then tengah best best lepak tadi ada pulak jantan tu, panggil aku mother fucker. Tak habis habis dari hari tu lagi. Aku sabar je. Then tadi aku tak tau la kenapa tahap kesabaran aku dah maximum agaknya, aku simbah air kat dia. Padan muka. Basah baju dia.

Balik sekolah je lepas makan aku terus bukak pc and buat folio add maths. Gila la, aku hadap pc dari pukul 2 lebih sampai sekarang ni. Penat gila. Tapi siap jugak laa. Lagi 1 part je yang kne buat.

Last sekali aku nak cakap, aku rindu sangat kat AZLAN SAMSUDDIN. Serious laa. Aku tak tau kenapa aku rindu sangat kat dia hari ni. Selalu rindu biasa je. Tapi hari ni rasa rindu sangat sangat. Teringin sangat nak jumpa. But takpa la. Dia pun baru datang kan hari tu. Aku ni saja je nak mengada en.

K la. Im really tired. Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment