Monday, June 20, 2011

What Goes Around , comes around :)

Today is a very happy day. Know why, jantan tak guna yang bodohkan aku dulu, dah kne balasan. Dia pulak yang jadi bodoh. Declaire dengan perempuan yang tak wujud. At first aku tak tau jugak yang that girl is fake. Aku cuma pelik je, girl yang cantik macam tu nak couple dengan budak yang 4 tahun muda dari dia. Is that logik? And dia layan pulak perempuan yg macam .... Lepas tu nak pulak couple dengan jantan macam S tu. Not logik at all la model like her nak layan orang biasa terutamanya macam .... tu . Hehe. Okay, perempuan yang dikatakan 'model' and mengikut pandangan mata kasar semua orang, dia sangat 'cantik' tu namanya PUTERI ALEESYA. Eh , tak percaya ke apa yang aku cakap ni? Jap jap, baca ni

PUTERI ALEESYA
korang mesti pernah tengok Aleesya pakai profile picture tu en ? korang tahu tak girl yg sebelah dia yg pakai baju putih tu Rianti Cartwright yg berlakon dalam cerita Ayat-ayat cinta tu.and yang kononnya dia tu pakai baju biru tu is Carissa Putri , dia pun berlakon dlm cerita ayat2 cinta. dari situ nampak sangat dia ni fake. dia ni dulu pernah mengaku as Syaa Evans' cousin. now dia ckp Syaa dah pakai tudung bagai. tapi dengan orang lagi dia ckp dia tak kenal Syaa Evans. DASAR PENIPU ! aku still tak dpt cari yg dia pakai gambar siapa. but i'll never give up to find the truth. just wait and see k baby .
http://seksiartisindo.wordpress.com/2011/03/31/rianti/
Rianti | Indo Seksi Artis
seksiartisindo.wordpress.com
*benda ni ada orang tulis kat notes. Then mimi bagi kat aku.

Nak tengok kebodohan 'S' tu pulak ek? Ni dia
22
Jap jap. Ada lagi yang menyerlahkan lagi kebodohan dia
ngek
*aku layan je apa yg dia cakap. Kesian gila. Boleh pulak bangga bangga. Kelakar la :DD

No comments:

Post a Comment