Saturday, June 11, 2011

Surprise agaiinnnn !!

Last night about 11something I can't sleep so i turned on the computer and online. Sambil tu aku tunggu alan text sebab before aku online, dia call dia cakap nanti dia text sebab dia nak bawak motor. So aku pn tunggu la. Punya la lama dia bawak motor. Dia kat mana sebenarnya and nak pegi ke mana. Aku rasa macam nak text je dia, nak cakap "lamanya bawk moto" but taknak la. Nanti dia cakap apa pulak. Suddenly aku dengar bunyi motor dia kat depan rumah aku. Aku tak mengharap pun yg tu dia sebab kat sini dah ada orang lain buat bunyi motor macam tu. So aku pn buat bodoh jelaa. Suddenly he called me
Bie: Buat apa?
Aku: Online. Kenapa?
Bie: Ouh sorry ganggu.
Aku: Takda laa
Bie: Bie kat depan rumah ni.
Hahaha. I was like :DDDD
Then aku teros keluar. Tengok dia betol betol kat depan rumah aku. Sumpah, aku happy gila. Tersenyum lebar sayaaaaa! Hehe :D Seriously tak expect langsung sebab dalam pukul 8 malam tadi dia ada call, dia cakap dia tak boleh datang. So aku anggap jela dia takkan datang. Tiba tiba muncul. Dengan rambut pendek pulak tu. Sangat comel ♥ Alamak , dia memang suka surprise aku. Dah 2 kali dia buat macam ni. Lepas ni surprise apa pulak dia nak buat utk aku. Btw, he soooo sweet. love him ♥♥

No comments:

Post a Comment