Thursday, June 23, 2011

Another tired Day



Today aku rasa weak sangat. Bangun tido je aku terasa badan aku sakit sakit. Then sampai sekolah kne turun naik tangga pulak. Aku penat and sakit kepala. Yg paling buat aku sakit kepala, kne belajar add maths sampai 4 masa(3jam 20 minit). Gila ah. Masa mula mula tu aku boleh accept lagi. Bila dah lepas rehat, semua orang nak keluar kelas. Tinggal berapa orang je dalam kelas tu. Kepala aku memang dah sakit gila. Berdenyut denyut woo. Suddenly aku tertido time Puan Tan tengah mengajar. Aku pun tak sedar macam mana aku boleh tido. Kesian teacher dah la ramai yang tak masuk kelas pastu aku pulak tido dalam kelas. Sorry Puan Tan :(

Petang tadi even aku dah weak sangat, aku paksa jugak diri aku pegi sekolah balik, nak practice perbarisan. Buat kat tengah padang pulak tu. Panas gilaaaaaaa. Aku dah la tak tahan panas. Kulit aku dah bintik bintik dah sebab kne panas. After that terus pegi surau tolong cikgu. Then pukul 4 lebih aku balik siap siap and pegi tuition. Penat penat pun semangat pegi tuition dengan berbaju kurung. Dah la jalan kaki. Rasa awkward pun ada. Tak penah pegi tuition pakai baju kurung. Then 7.30 lepas habis kelas maths aku dengan mimi pegi barjana. Lepak dengan emon. Suddenly ada pulak kawan sekolah rendah aku. Haha. Rasa awkward la. Lama tak jumpa. Masing masing dah besar. Bercakap pun tak. Patutnya ada kelas chemist tapi aku tak pegi sebab aku rasa macam dah tak boleh nak terima apa apa dalam kepala otak ni. Semua pasal add maths la. Aku menghadap je mimi dengan emon. Aku dah la rindu Alan, bila tengok diorang, lagi la aku rasa rindu kat dia. Aku rindu nak manja manja dengan dia, aku rindu nak gedik gedik dengan dia :( Dah seminggu 2 hari aku tak dapat jumpa dia. Sokay la. Dia takda duit nak datang sini. Aku tak boleh paksa. Nanti kalau dia ada duit datang la tu. Sabar je okay :D

K la, aku nak tido. Nanti kalau ada apa apa lagi, aku cerita ek. Im so damn tired. Byeeee --'

No comments:

Post a Comment