Friday, June 3, 2011

3 days Happy Memories :D

1st June 2011
Yeaaa . My boyf came to my house. He spend time with me about 9 hours. Shariq pulak sanggup lepak dengan kitaorang even dia dah pisang sebenarnya. Kesian dia. But sumpah, i'm so happy at that time. Terubat jugak rindu selama seminggu 1 hari tu. Thanks sayang and Thanks to Shariq too :D

2nd June 2011
Hang out with Mimi. Best sangat sebab dah lama tak hang out dengan dia. Before pegi Sunway kitorang takda kerja and kitorang buat la sesi Photoshoot sikit. Takda la banyak pn snap gambar. But ada la jugak

3rd June 2011
Siang sangat santai. Tido jee. Best sangat. Dalam 1 hari, 3 kali aku on the phone with ALAN. Dia asyik cakap yg dia rindu aku. Aku pn sama. Yaa. Memang sangat rindu laaa. Even baru 2 hari tak jumpa, still rinduuu. Then, malam je dalam pukul 8 pegi rumah mackeen. Celebrate birthday dia. Memang best. Ramai yang datang. Kek and makanan semua sedap. Tapi aku makan sikit sikit je. Tak tau la kenapa. Aku tak berselera nak makan banyak banyak. But i really enjoy that night:D

*thanks to those who make me happy. Kalau nak tengok gambar sempat disnap masa happy day aku tengok kat my FB k

No comments:

Post a Comment