Sunday, June 26, 2011

So ??

Okay now, sumpah i hate Putra Nut Fitri, Abdul Mackeen and Ali Zulkarnain. Know why, because they are all like fucking damn! Aku nak gedik ke, aku tak kaya ke, ada menyusahkan mak bapak korang ke? Takda kan? Pernah ke aku mintak duit kat korang? Takda kan? So, pergi meninggal la. Yang korang kecoh sangat cakap aku gedik sampai ramai cikgu tak suka kenapa? Padahal cikgu ramai sakit hati dengan korang. Pandai tapi berlagak dengan cikgu. Dah la, stop la nak tindas orang yang tak kaya macam aku ni. Ingat la, yang kaya tu mak bapak korang. Bukannya korang. Even parents aku tak kaya macam parents korang, family aku still happy. Tak berpecah belah macam family korang. And remember that harta yang family korang ada tu tak semestinya kekal forever. Kalau tuhan nak tunjuk tu, kejap jela. What goes around comes around la derr. Aku taknak la doakan yang tak baik untuk korang, tapi aku harap one day korang sedar atas perbuatan yang korang dah buat kat orang lain tu.
Thats all for today. Byeeeeeee

No comments:

Post a Comment