Sunday, June 19, 2011

Thank You Abah ♥

Ni abah saya. Gambar ni saya curi masa kat rumah nenek hari tu. Masa kemas kemas kabinet tu tiba tiba terjumpa pulak this nice picture. So saya amik la. Kat belakang gambar tu ada tulis tahun 1975. Abah lahir tahun 1962. So bila 1975-1962=13 , masa tu umur abah saya 13 tahunlaa. Ensem en :B
Picture 106
His name is MOHAMED AZAM BIN AHMAD. He was born on 10th October 1962 at Johor Baru. He married my mother on 3rd June 1990. Dia seorang abah yang tegas dan agak garang mengikut mood la. Sometimes dia okay jugak. Adik beradik aku yang lain jealous sebab aku yang paling rapat dengan abah. Apa yang aku nak selalunya dapat. Tapi takda la selalu sangat pun. Tapi lebih sikit kot dari diorang. Hehe. And sebenarnya aku yang paling banyak kne belasah dengan abah. Sebabnya.. excident laa.. melawan laa.. But still jadi kesayangan. Mama and my sis cakap perangai aku dengan abah sama. Thats y serasi bersama. Ceyyhh!
Picture 104
ni pic dia masa dia tengah kerja. He work as engineering at Air Asia. He is boleh dikatakan workaholic jugak la. fyi, aku tak pernah raya dengan dia. Bila raya je dia mesti kerja. Bukan dia taknak raya dengan famlily, tapi dia tak dapat cuti. Susah la kerja macam dia. Susah nak dapat cuti. Kesian kat dia. But dia tak pernah merungut.
Sempena Father's Day ni I would like to say Happy Father's Day to all fathers especially my ABAH. Abah, sorry if i can't give you any expensive present because I don't have money to buy it --' But i promise, i will do the best for SPM nanti. Love you ABAH ♥
Picture 103
ABAH, YOU'RE THE BEST ABAH IN THE WORLD ♥

No comments:

Post a Comment