Monday, June 27, 2011

Flyyyy :p

Fly? What does it mean? Terbang right. Yes. I was fly from school pagi tadi. That was my first time. Gila la. Hebat en. Fly ikot main gate pulak tu. Haha. Cerita nak gempak. Takda la fly pun. Ceritanya macam ni, Pagi tadi ada hari terbuka. Parents aku dengan mimi tak datang sebab kitaorang tak bagitau diorang yang hari ni ada hari terbuka. Sebabnya, paham paham jelaa. Patutnya mana boleh balik sebab parents tak datang. Tapi kitaorang dengan slumbernya keluar ikot main gate. Tengok pak guard tu macam buat bodoh je. Tah ppe la pak guard tu. Tapi takpa la. Aku dengan mimi memang malas dah nak stay lama lama. Boring gila. Dah dapat lepas main gate kitaorang memang happy gila la. Then gelak gelak macam orang tak betol. Suddenly ada anjing depan mata kitaorang. Kelam kabut dibuatnya. Semput semput aku dengan mimi lari. Nasib baik anjing tu pergi tempat lain. Tu la ponteng lagi. Siapa suruh. Niat tak baik thats why dapat bala. Haha. Pastu aku tak balik rumah aku. Takut mama marah. Aku pegi rumah mimi je. Lepak situ sampai petang. Aku txt mama suruh amik kat rumah mimi. Bila mama amik je, dalam kereta mama cakap, tadi ada hari terbuka ke. Aku pun cakap la, haaa. Tapi nasib baik mama tak marah sebab tak bagitau. Nasib aku masih baik sebab mama still tak tanya result. Kalau tanya, tak tau la nak cakap apa -__________-

No comments:

Post a Comment