Monday, June 27, 2011

Happy sangat :D

Tadi Alan surprise aku lagi. Masa texting dia cakap dia nak main ps. So aku biar jela. Taknak la kacau dia kan. Then suddenly dia text
Alan: Syg.. Tgh buat apa?
Aku: Online and dengar lagu. Bie main game apa?
Alan: Game moto
Aku: Ooh. Menang tak?
Alan: Otw nak dapat hadiah
Aku: Hadiah apa?
Suddenly aku dengar bunyi moto dia. Tapi aku tak expect dia pun. Then kakak aku cakap "Wei, alan datang". Aku terkejut gila and terus bukak pintu. Yeaa. Tu dia la. Aku terus capai kunci and bukak gate. Then trus pegi kat dia and pukul pukul dia. Siapa suruh buat macam tu. Haha. Kesian dia. Dah datang jauh jauh kne pukul. Rupanya tu la hadiah dia. Dia tipu, dia cakap dia main ps padahal nak datang jumpa aku. Gila ah dia tu. Suka buat benda yang tak disangka sangka. Btw, aku happy sangat dia datang. Dah seminggu 5 hari tak dapat jumpa. Rindu sangat. Malangnya dapat spend time kejap je. Dia nak balik sebab macam nak hujan. Rasa berat sangat hati aku nak lepaskan dia. Tapi takpa la. Nak buat macam mana. Then dia text aku dia kata lepak dengan shariq kesayangan dia tu dulu. Biarla diaorang nak dating dulu. Dah lama dioarang tak dating. Alan jauh then Shariq pulak kerja. Seronok la tu dapat jumpa awek dia tu. Haha. Takpa la.
K la, now dah lewat sangat dah. Aku kne tido dah ni. Byeeeeeeee :D

No comments:

Post a Comment