Wednesday, June 22, 2011

Tired Day

Hari ni rasa macam banyak sangat benda yang jadi. First skali, bangun bangun tido dah ada text from Shazwan. Seems like dia nak baik dengan aku. Dia cakap , dia mintak maaf. Dia cakap dia tak sengaja cakap aku "pelacur". And dia cakap dia dah maafkan aku. Takpa la aku dah maafkan dia even tak tau dia tu mintak maaf ikhlas or tak. But yang penting aku takkan percaya dia sampai bila bila. Dia cakap dia nak baik dengan aku, nak kawan denagn aku balik. Memang tak la derr. Tah tah dia nak knekan aku balik. Bukan aku nak buruk sangka ke apa. Tapi ni sebagai langkah berjaga jaga. Even dia cakap dia taknak ada dendam dengan aku, aku tetap tak percaya. Aku dah maafkan dia and aku taknak ada kne mengena dengan dia lagi. Anggap jela orang yg bernama MUHAMMAD SHAZWAN BIN ABDUL RASHID tak pernak wujud dalam hidup aku

Then aku macam dah kabut nak pegi skolah, aku tak sure nak pakai baju sukan or baju kurung skolah sebab hari ni ada raptai perbarisan kat skolah. Aku tak tau aku terlibat or tak. Then aku decide nak pakai baju kurung je and baju pj aku bawak je. So bila aku terlibat pun aku boleh tukar je. Then bila sampai sekolah je, aku dapat tau semua orang wajib masuk then aku pun tukar la baju. Aku kalau boleh malas nak masuk sebab malas nak berdiri. Hehe. Pastu kat padang je aku tengok diorang tengah kecoh nak cari orang fro 400meter. Diorang suruh Adza, pastu Adza pegi la kat cikgu. Masa tu aku saja la nak menyemak kat cikgu skali. Tau jela aku, tak reti duduk diam en. Then diorang petik nama aku suruh masuk skali. Memang tak la. Aku taknak tapi diorang and cikgu suruh try. Bayangkan la. Aku dah brapa tahun tak masuk acara macam tu. Tambah tambah lagi 400meter. Jauh gila. Aku pernah masuk 200meter je. Tu pun pengsan after garisan penamat. Lepas tu dah cikgu desak jugak aku pun try jela. Lepas raptai, aku pun lari la. Klakar gila la. Separuh jalan aku dah terduduk kat tengah padang tu. Larat je sebenarnya tapi malas. Haha. Rasa sangat yang badan ni dah berat. Dah la masa aku pegang sepanduk masa perbarisan, budak budak laki tu semua nak buli aku. Kata aku gemok la. Suruh jalan laju la. Penat la. Memang sangat penat kat sekolah tadi. Lepas rehat kne belajar pulak. Memang sakit kepala la. Battery aku memang dah low gila. Masa nak balik tadi aku weak sangat. Sampai rumah je rasa nak pitam. Maybe tu effect aku tak makan nasi. Then aku terpaksa la makan jugak. Tapi sikit jelaa. Dalam keadaan yang sangat penat tu aku gagahkan diri aku utk pergi latihan perbarisan. Kepala aku memang sakit sangat. Dah la tak ramai yang datang then diorang main main pulak. Balik je, aku teros duduk kat depan pc. Patutnya rehat la. Haha. K la aku nak rehat la. Hope esok tak penat macam ni. Byeeee

No comments:

Post a Comment