Friday, July 1, 2011

Sabar ye aina :)

Hari ni aku jadi LOSER cos i was cried in front of them. Sorry to my self laa sebab dah memalukan diri sendiri en. Aku sakit hati sangat tengok muka diorang. Diorang dah betol betol buat aku down. Aku memang nak buat tak tau tapi diorang dah melampau. Aku tak tau apa masalah diorang sampai diorang nak buat aku macam tu. Sampai hati diorang kan. Aku sedih sangat. Aku tak tau apa salah aku kat diorang? Aku rasa aku tak penah buat salah kat diorang. Aku tak pernah berhutang kat diorang. Tapi kenapa diorang buat aku macam ni. Aku rasa aku nak settlekan benda ni ASAP. Aku takut benda ni mengganggu emosi aku sampai aku tak boleh nak belajar. Isnin nanti aku nak face to face dengan diorang and nak tanya apa yang diorang tak puasa hati dengan aku. Kalau diorang taknak aku terpaksa bawak kes ni pegi bilik disiplin. Sorreeeyyy :')

No comments:

Post a Comment