Friday, July 29, 2011

untitled

Dah lama rasanya tak meng-update blog en. Bukan sebab busy ke apa. Tapi rasa macam takda benda nak tulis kot. But today, aku rasa macam nak tulis something pulak.
Start dari pagi, kat sekolah. Maths two periods hari ni tapi rasa kejap sangat sebab aku seronok la belajar maths hari ni. Tak tau kenapa. Then add maths, macam biasa la -.- Chemist three period. Perghhh, macam :/
Then balik je, aku dapat tau satu berita yang agak mengejutkan. Kakak aku and shariq scandal pulak. I was like pelik jugak la. Tiba tiba je. Emm lantak la diorang asalkan bahagia. Kan aku and mimi plan nak lepak hari ni. Then shariq yang hantar kat rumah. Haha. Takda la menyusahkan mama. Then kteorang plan nak pegi sepang ahad ni. whoaa. Bestnyaaa ;DD
Kat rumah mimi pulak. Sumpah best gila. Kteorang berparty macam orang gilaa. Joget laa. Then menyanyi nyanyi, terpekik pekik. Tau tak apa tujuan kteorang buat macam tu. Kteorang nak bagi suara kteorang serak. Tapi tak jadi pulak. Buat penat je.
Then lepas maghrib alan call dia tanya bila nak balik sebab dia ada kat depan rumah. I was like ;DDDDD Best sangat la. Ingat nak suruh dia amik tapi mama dah jemput dulu kat rumah mimi. Alan datang dengan kawan dia. Nama dia BAIM. Then kteorang makan kat KASSA corner. Lepas tu alan hantar aku balik. Dapat lepak jap je tadi. Tapi takpa laa. Dapat jugak jumpa. Rindu sangat.

Thats all for today. Byeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment