Sunday, July 17, 2011

emm -.-

Hari ni macam lifeless day jugak la. Takda buat apa pun. Tengah hari tadi aku balik rumah setelah 3 hari berkampung di rumah mimi. Berkampung ek? Haha. Entah laa. Btw, au happy sangat la dapat spend time dengan mimi selama 2 malam tu. Overnite sampai pagi.
Pict ni kitaorang snap masa first night. Hihi. Sweet en kitaorang ;DD

Dalam pukul 1 petang tadi mama jemput aku. Before balik rumah mama bawak pegi kedai spect amik spect aku. Now, im getting skema laa sebab kena pakai spect all the time. Masa mula mula pakai tadi macam pening sikit. Now dah okay laa. Tapi bila bukak pulak pening. Masalah besar ni. Dah la kelakar muka aku pakai spect. Takkan la nak hangout pun nak kne pakai spect jugak. Malu laa.

Btw, hari ni bie first day pergi kerja. Alhamdullillah finally dia kerja jugak. Dia kerja Mcd ;D
Mesti susah sangat nak jumpa lepas ni. Tapi takpa la aku paham. Dia busy kerja, bukan busy buat benda lain. Hope dia okay dengan kerja tu. Dia en dah lama duduk rumah. Malam tadi dia ada text aku dia cakap dah tak reti nak iron baju. Haha, kesian dia. Tapi nak buat macam mana en. Takkan aku nak tolong ironkan. Kalau aku duduk satu rumah dengan dia boleh la. Tapi nak cerita KALAU, nenek aku pun boleh terban enn ;p

Im getting sleepy. I wanna sleep. Byeee ;D

No comments:

Post a Comment