Thursday, July 7, 2011

Kisah CUCUR UDANG

He called me CUCUR UDANG :0 Apa laa. Ada kesah di sebalik cucur udang ni tau. Hehe. Macam ni, pagi semalam dia call aku macam biasa laa. Then dia suruh aku call bila dah balik sekolah. Aku tanya la kenapa nak kne call pulak enn. Pastu dia cakap ada meeting dengan kawan dia. Meeting? Meeting apa pulak. Pastu dia kata dah janji dengan kawan dia nak makan cucur udang. Bila balik sekolah je aku terus call dia, kejutkan la dia. Sebab takut nanti dia bangun lambat. Dia en dah janji dengan kawan dia. Nak makan cucur udang katanya. Then around 6 macam tu lepas aku mandi aku dengar ada bunyi motor dia kat depan rumah. Aku tak fikir pun dia en, sebab bukan dia sorang je yang ada bunyi motor macam tu. Tiba tiba aiza jerit "ALAN DATANG!" I was like WHAAAATTTT??? Alan datang? Bila aku jenguk kat luar, haa laa. Dia laa. Lepas aku dah pakai baju aku pun keluar la pegi kat dia. Then aku tanya la kata nak makan cucur udang dengan kawan. Then dia cakap aku la cucur udangnya. Haha. Dia suka nak surprise aku macam tu tau. Terkejut kambing aku. Dia sebenarnya mana ada nak makan cucur udang dengan kawan dia. Dia saja je nak surprise aku. Apa laa. Btw, i was sooo happy yesterday even he called me CUCUR UDANG for many times -.- We're spend time together about 5 hours. Yaa, macam lama en. Tapi aku tak rasa lama pun :( Aku masuk rumah malam tadi before 12. Rasa macam taknak je lepas dia balik. Aku rindu sangat kat dia. Tak tau la bila lagi nak jumpa dia. Waaaaa :'(

No comments:

Post a Comment