Friday, July 15, 2011

Long Day --'

Hari ni macam macam jadi tau :-

1. Aku dengan Mimi first time buat kerja gila . Kitaorang print status azwin perli pasal mimi then tulis tulis sikit kat situ . Then dia reply siap mencarut lagi . Gila la . Siap cakap pasal family mimi . Eh , kitaorang sikit pun tak mencarut kat situ . Gila over la that girl.

2. Cikgu memalukan aku and mimi dekat kelas dia cakap kitaorang ni tak belajar time physics . Then kitaorang memang tak puas hati sangat . Mimi dah nanges . Aku pulak first time aku melawan cikgu . Aku duduk depan cikgu and pandang slek kat dia . AAhhh peduli apa aku . Aku sakit hati betol la dengan cikgu tu . Tau la tak suka kitaorang tapi tak payah nak fitnah and memalukan kitaorang macam tu . Bila dah habis masa dia , kitaorang terus jumpa cikgu physics . Cikgu kata mana ada cikgu cakap kitaorang macam tu . Nampak sangat la guru kelas kitaorang tu nak putar belit cerita . Sumpah aku sakit hati sampai memangis la .

3. Hari ni patutnya aku kne pegi perjumpaan PRS tapi tak pegi sebab aku rasa penat sangat and sakit perot . Dah berapa hari sakit perot tak elok elok ni . Haiihh--'

4. Then petang tadi aku online aku dapat tau pulak ada setan yang letak gambar aku dengan alan kat page bodoh "anti pavilion kids" ahh . sumpah benci gila . Macam la diri tu perfect tak pernah buat dosa . Alamaaakk . Agak agak la derrr . Nak cakap orang tengok diri sendiri dulu laa . Tudung pun tak pakai , dah nak kecoh pasal dosa orang lain . She such a super bitch laa !

5. Dalam pukul 8 tadi aku gerak rumah mimi . Lepak , dengar lagu , joget joget macam orang gila . Haha . Heaven gila laaa :D and now im still at mimi's house . Tido kat sini laa . Dia tengah otp . So aku amik kesempatan update jap . Hihi ;DD

6. Sebenarnnya hari ni 3 bulan aku dengan alan . Alaa sekejapnya masa berlalu . selama 3 bulan ni aku happy sangat dia . and and actually i miss him so much sebab dah seminggu tak jumpa . hihi . sempat lagi . Hari ni dia pegi mcd mintak kerja . Bagus la dia dah mula nak kerja enn .Esok pukul 9 baru interview . Good luck for him la . Btw, ahad ni aku , mimi dengan kakak aku rancang nak pegi kl but semua couple . Alan jee tak tau lagi nak pegi or tak . Aku hope sangat dapat pegi dengan dia . Kalau dia tak pegi , aku alone laa :(

thats all for today . byeee

No comments:

Post a Comment