Sunday, July 31, 2011

;D ----> :(

Semalam aku jalan jalan dengan mimi kat kl. It was fun tapi penat la. Mama mimi yang hantar. Mimi jumpa ramai orang aku ikot je :D Aku ingat nak shopping tapi tak beli apa pn sebab tak tau nak beli apa. hihi. Dah ada duit macam tu pulak en -.- Balik pn mama mimi amik jugak. Mama dia macam marah je sebab ktorang lambat sikit. Biasa la. Dah lama tak keluar enn

Sampai rumah rehat jap then ikot shariq pegi kenduri kat klang. Dah la penat ouh. Tapi aku ikot jela. Lepas pegi kenduri kat klang ktorang terus pegi AC. Lepak situ jap then balik. Balik balik je ada orang text "i saw you at ac" . I was like shocked for a while. How come dia boleh kenal pulak muka aku kat luar. Malu laa. Dah la pakai baju kurung. Aku mana la nak perasan dia sebab aku mana pernah kenal muka muka budak fb ni -.-

Then mimi pulak tauching sebab tak ajak dia. Aku bukan taknak ajak. Masalahnya kereta tak muat. Aku ikot sebab mama suruh. Dia marah betol dengan aku. Sampai nanges jugak la aku. Aku tak penah gaduh dengan dia. But bila dah macam ni aku sedih laa. Then dia okay jugak tadi. Lega sikit :D

No comments:

Post a Comment