Wednesday, July 20, 2011

TODAY

Hari ni mimi tak datang sekolah. Tapi thank god ada alfiq, doties, alip and mus. Diorang yang teman aku hari ni. Tapi ada something was happend to me today. Physics macam biasa la kitaorang kne pegi lab en. Then dah habis masa physics, masuk masuk kelas aku tengok beg aku dah ada kat bawah. Habis barang aku. Tapi aku diam je. Then lepas rehat aku tengok beg aku dah tersangkut kat tempat tinggi. Nasib baik ada mus. Dia tolong ambikkan beg aku. Tapi aku still diam je. Aku sabar je. Sampai hati diorang buat macam tu kat aku. Aku tak tau apa salah aku kat diorang. Kenapa la diorang kejam sangat? Besar sangat ke salah aku tu kat diorang? Aku ingat nak pinda sekolah but tak tau nak pindah sekolah mana and ksian kat mimi :(

Takpa laa. Lupakan jap pasal tu. Hari ni friends kat FB aku dah mencapai 1000. Yeyyy! Setelah 6 bulan mengumpul friends kat situ. But no rempit, no fackers okay :D


Ni la friend aku yang ke 1000 tu :D

*kebatakan terserlah ennn

No comments:

Post a Comment