Sunday, October 16, 2011

This Week

Minggu ni banyak surprise la

1. Mereka2 yg gaduh dengan aku dulu suddenly macam okay balik dengan aku and mimi. Tak tau la macam mana boleh jadi macam tu.

2.
Lyd jemput makan2 kat rumah dia. Tapi aku tak boleh pergi sebab takda transport --'

3.
Dapat tau yg bulan ni last mama jaga budak comel ni. Sedih gila la sebab mama dah lama jaga dia. Dari dia tak tau buat apa2 sampai skarang dia dah boleh ikut apa orang cakap. Kitaorg satu family semua sayang sangat kat dia. Dia dah jadi apart of my family tau. Kalau mak dia tak hantar mesti rindu sangat :( Ni dapat tau mak dia dah taknak hantar sebab ada problem. Whuaaa D':

4. Macam biasa la. Alan datang every friday. Then dia bawak aku pergi sepang. Masa lepak tu best sangat sebab asyik gelak je. Sampai sakit perut aku. Dia dengan kawan dia la buat lawak. Tapi aku terpaksa silent laugh sebab suara aku kalau gelak laim macam sikit. Then balik tak ingat pukul brapa tapi naik kereta dengan kawan Baem. Aku terlelap jugak la dalam kereta sebab penat kot.

5.



Last nite alan datang lagi. 2 malam berturut-2 ouh dia datang. Rajin betol dia. Tapi kitaorg lepak kat rumah aku jela. Dia sampai sini pukul 2 lebih then lepak sampai pukul 3 macam tu.

No comments:

Post a Comment