Sunday, October 2, 2011

:D

Semalam satu hari suntuk berjalan. First pergi rumah Adhwa after that aku gerak kl jumpa mimi and his friends. Masa lepak tu semua pakai BB ouh. Aku sorang je tak. Serious jelaous gila. Aku pn nak jugak but i need to find my own money to get it. Lambat lagi la en cerita dia :'( Sokay la . Nak buat mcm mana :/

Tak lama lepas tu aku ajak alan lepak sekali. Tapi jap jela dia lepak. Then kitaorg makan kat tempat lain. Alan mcm biasa la dengan kawan dia.Fyi tu la first time aku dengan alan hang out kl. Best sangat tapi aku tak selesa sebab penat and panas. Aku naik ktm sekali dengan dia turun kat nilai. Sampai sana lepak jap. Mandi apa semua then baru balik.

Btw takda snap gambar pn sebab takut nanti masuk dalam page APKK. Haha. Bukan apa aku mcm takda mood nak ambik gambar la. Tak tau kenapa.

No comments:

Post a Comment