Wednesday, October 12, 2011

I don't mind cos ILOVEYOU

Tadi aku chat dengan alan, dia cakap la sejak dia guna DP aku ramai lelaki add dia. Dia cakap diorang add maybe sebab aku ni comel and sebab tu dia takut. Aku ingat dia macam saje je cakap macam tu. Rupanya dia serius. Dia cakap nanti yg ada kereta semua minat kat aku. Dia tak tau ke aku tak kesah pasal kereta. Kalau aku kesah aku tak accept la masa dia propose aku 14/4 hari tu.

*Ni kesayangan dia. But now dah tukar colour black :D

Dear bie,
Seriously i tak kesah langsung kalau i naik motor dengan bie everyday. I tak kesah bie takda kereta. I love you so much. Takkan la sebab ada orang yg ada kereta nak kat i, i nak tinggalkan bie. I won't leave you just because of stupid reason like bie takda kereta. It's not a problem for me la bie. I hope bie tak fikir macam tu dah. I just want you to know that i really love you. No matter what i'll always love you. Baik and buruk bie, kekurangan and kelebihan bie, semua i boleh terima. Jangan fikir macam tu dah k. Pleaseeeeeeeeee. Im begging you D:

No comments:

Post a Comment