Monday, October 10, 2011

Dream comes true :'D

Finally! My dream comes true :') I met my SHILA AMZAH yesterday at Plaza Alam Sentral. Aku tunggu dia dengan penuh kesabaran dari pukul 12 lebih. Semangat yaw duduk betul2 depan stage :D Masa aku nampak dia kat tepi stage tu i was like :o homaigaaad she's so beautiful and cute. I was so excited :D Then bila dah dapat peluang pergi dekat dia, aku snap satu gambar then hug dia and cakap kat dia "saya la NorainaAzam kat twitter tu" and she said "ooohh" seems like she knew me. That was the happiest moment in my life. First time aku dapat jumpa artis yg aku adore :D Before this aku just tweet2 je dengan dia. Even dia reply tweet pn aku dah excited gila, apa lagi bila dah dapat hug macam tu :') Last nite aku tweet kat and dia still ingat aku. Agak terharu sebenarnya. So aku boleh tick satu lagi dekat wish list tu.



Thanks for reading. Mmmuaah :D

No comments:

Post a Comment