Wednesday, February 22, 2012

Thanks Azlan


Malam tadi kitaorang lepak kat Seri Bidara dengan Amoi and after a few hours Shariq dengan Syuk dengan gf baru Syuk datang. So lepak sekali. After that kitaorang lepak kat dataran bawah pulak. Diorang bila dah bergabung mula la nak kismis aku bagai. Shariq la kepala dia. Sumpah diorang nakal gila k. But i had so much fun w/ them. Tapi sebenarnya dalam gelak2 aku tu aku tahan sakit. Aku saja gelak2 supaya aku dapat hide sakit aku tu. Bila dah otw nak balik baru aku cakap kat Alan aku sakit perut. Patutnya alan nak balik terus after hantar aku tapi bila dia tengok aku sakit, dia tak jadi balik. Dia teman aku sampai aku okay sikit. Ya allah, baiknya dia. Im so glad to have him in my life. Thank you so much Azlan. Kalau orang lain yg dengan dia, mesti aku jealous gila k. Nasib baik dia aku punya. Hehe :D Dah 10 bulan lebih aku dengan dia tapi cara dia layan aku tak pernah berubah dari mula2 declair sampai sekarang. Dia memang sangat nakal sebab suka mengusik aku but he's really nice. Dia always ada dengan aku tak kira time aku susah or senang. Aku harap our relationship akan kekal sampai bila2. Aku taknak orang lain. Aku nak dia sorang je tau. Haha :D Bapak gedik gila en. Tapi ADA AKU KESAH :B I think thats all for now. Thanks for reading :-*

No comments:

Post a Comment