Wednesday, February 1, 2012

Speechless :/


Aku sedih sangat malam ni sebab kakak aku post benda yang sangat memalukan kat FB. Aku tak sangka dia boleh buat macam tu. Before this kitaorang memang la ada gaduh2 tapi biasa la gaduh adik beradik lepas tu okay balik but not this time. Aku memang la ada cakap aku benci kat dia tapi sebenarnya aku sayang kat dia. Dia kakak aku. Kalau dulu apa2 kitaorang share sama2. Before tidur je mesti ada je benda nak disembangkan. Tapi sekarang dah takda lagi dah. Aku dah tak dapat jumpa dia. Dia dah taknak tengok muka aku sebab dia benci sangat kat aku. Aku sedih sangat sekarang ni. Kenapa la dia boleh berubah sampai macam tu sekali. Aku tak pernah nak memalukan dia even aku tahu semua rahsia dia. Tapi dia? sanggup dia tulis macam tu kat wall dia. Aku tak tahu apa motif dia tulis benda tu. Siapa nak percaya tu terpulang lah. Tapi family aku yang lain, boyf aku and kawan terdekat aku tahu la aku macam mana. But i would like to say THANK YOU to those yang bagi semangat kat aku especially AZLAN and MIMI and kawan kawan lain la. Sumpah aku sayang gila kat korang :')

No comments:

Post a Comment