Saturday, February 4, 2012

Finally :')


Malam tadi lepak dengan boyf kat Nilai lagi. Kat sana macam biasa la lepak dengan kawan2 dia sekali. But before sampai sana, aku dengan Alan tunggu Amoi kat RnR. Punya la lambat si Amoi tu. Kitaorang dah merepek repek dah berdua kat tepi jalan tu. Bila Amoi dah sampai, baru la gerak Nilai. After a few hours lepak, gelak2, shisha apa semua aku dengan Alan pun balik Shah Alam. Lepas tu kitaorang lepak lagi berdua, tengok tv. After that tiba2 pulak cerita pasal masalah aku. Selama kitaorang kenal since 16 January 2011, aku tak pernah menangis depan dia. Finally pagi tadi aku menangis jugak kat depan dia. Penat aku tahan. Tapi air mata tu mengalir jugak. Sumpah kebas k. Dia takda la macam boyf korang nak kesat kesat air mata ke, nak peluk ke time menangis. Dia just tengok je muka aku time tu sebab first time kan aku menangis depan dia. Aku dah kebas so aku tutup la muka. Haha :D Tapi dia ada la jugak cakap kat aku supaya tak fikir sangat pasal tu. Just let it go. Emm. I'll try :) Anyway, aku tetap appreciate dia sebab dia always ada dengan aku tak kesah la time aku happy or sedih. Thats y i love him so much. I think thats all for now. Thanks for reading. Bye :)

No comments:

Post a Comment