Saturday, August 20, 2011

sneak out

that was my first time sneak out jumpa bf. abah ada masalahnya. thats y kne sneak out. rindu banget la. lagipn dia cuti sehari je. mula mula aku mcm takut jugak la sebab abah ada en. tapi aku beranikan diri jugak la. aku buat something yang brani mati jugak la. around 10.45 kot alan call dia cakap dia dah ada kat alam megah. mula mula aku takda idea mcm mana nak keluar sebab abah tak tutup pintu bilik lagi. bila dia masuk bilik je aku dpt satu idea gila. haha ;DD mula mula aku saja keluarkan kucing aku ikot tingkap bilik then aku keluar la. before keluar tu aku cakap kuat kuat "eh mat ni, keluar pulak" then terus keluar. bukan apa. sliding door tu kalau dah slide, bising laa. nanti kalau dia dengar lagi dia bising. kalau aku cakap aku keluar sebab nak ambik kucing kat luar. logik la jugak. then after ambik balik mat kat luar, aku campak dia masuk dalam, aku stay kat luar. nanti abah ingat mesti aku dah masuk en. bijak tak bijak aku ni. hik hik hik ;DD tengah syok syok lepak tiba tiba alan dapat text from my mom. mama cakap abah kat depan. alamak! disaster! tapi yg pelik aku takda la takut sgt pn. alan yg takut. aku mcm pelik sebenarnya apa yg abah buat sampai ke pagi buta en. alan dah nak balik tapi stuck sebab aku tak boleh masuk dalam rumah. then he got an idea but aku takut nak buat. dia suruh aku masuk ikot pintu blakang. at first aku taknak buat sebab aku ni tak reti nak menipu. then he said 'trust me' aku pn ikot jela. dia mcm marah je. takut ouh tengok muka dia serius gila :o dia tak pernah mcm tu dengan aku. tak lama lepas aku masuk, dia call. nak tau aku okay or tak. then dia pn balik. tapi seriously best gila lepak dengan dia malam tadi sebab suasana yg agak romantik sebab hujan. hehe. dia sweet gila laa. sayang dia ♥

No comments:

Post a Comment