Sunday, August 21, 2011

Hang out with Mimi and friends ;D

semalam aku dengan mimi hang out kat kl. Mama mimi hantar kat putrajaya central. mula mula aku mcm tak jadi pergi then mimi ajak jugak. aku pn pergi jela. kabut jugak la. pukul 3 lebih kot baru keluar. dalam kereta mama mimi baru tau yang mama mimi nak hantar kat putrajaya. mama dia suruh naik erl pulak tu. first time naik binatang tu. mama mimi pn naik jugak tau. dia nak try naik jugak. dia hantar ktorg sampai kl central then dia patah balik :D cool aite ;D sampai sana ktorg teus naik monorel pergi ke bb. then jumpa la azmi and friends. berbuka kat kfc. best sebab ramai ramai en. ktorg tunggu kat kfc tu sejam lebih. cop tempat sebenarnya. sebab ktorg tau nanti kalau dah nak berbuka mesti takda tempat. so ktorg pn lepak jela kat kfc. petak gila --' then time tu baru prasan muka aku sama dengan muka kawan si azmi tu. nama dia ayie :D lepas tu mula la diorg ckp aku dengan ayie tu adik beradik. we've met before tapi tak prasan pn. semalam baru perasan.
after berbuka ktorg gerak pavi then teman mimi shopping. azmi and friends baik sgt belanja mimi kat forever :') mimi nampak happy sangat. after mimi shopping kat situ diorg snap gambar then bersurai di situ :D lepas tu mimi cari roxy pulak. time kat roxy dia pilih brg, aku dah terduduk kat situ. penat gila. hehe. lepas tu ktorg pegi bb balik. minum then balik naik monorel sampai kl central. sampai sana ticket pulak habis. damn --' ktorg dah gelabah gila. nasib baik shariq ambik ktorg kat situ :'( aku tak ingat la sampai rumah pukul berapa yang pasti lambat la.

actually alan pn ada kat shah alam semalam tapi tak jumpa. sokay laa. nak buat mcm mana. ehhh sebenarnya aku rindu dia. hehe. thats all for now. kbyeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment