Saturday, August 6, 2011

Hati Berbunga bunga ♥


Im so happy today. He came to my house about 2am. Aku dah tido time tu. Tengah text tiba-2 tertido pulak. Aku memang selalu tertido masa tengah text. Lepas tu dia call dia cakap dia kat depan rumah. It was funny sebab dah pukul berapa kot. Aku ingat dia main-2 . Rupanya tak. Bukak tingkap tengok dia betol-2 ada kat depan rumah. Dia suka sangat nak surprise aku macam tu tau. Haiih --' Tapi ktorang lepak tak lama. Pukul 4.30 dia balik sebab nak sahur. Aku ajak dia sahur kat rumah aku tapi dia taknak. Dia cakap takut nanti dah sampai sana dia dahaga and tak sempat nak minum. Aku pn tak bantah apa-2 and biar je dia balik. Selama lebih kurang 2jam setengah tu aku happy sangat. Dia sanggup datang even dah pagi. Dia memang gila lah --' Suka buat something yang unexpected. He's not sweet talker but i love the way he treat me. Kita en tak boleh judge orang melalui kata-2. Kita boleh judge orang melalui perbuatan dia. Melalui perbuatan dia, aku dapat rasa yang dia betol-2 sayang kat aku.
Thank you bie. ILOVEYOUSOOMUCH ♥♥ *AZLAN SAMSUDDIN

1 comment: