Wednesday, January 11, 2012

Page 11 of 366

Hye guys, how are you doing :)

Now aku nak cerita serba sedikit benda yang jadi hari ni. First, pagi2 lagi Mimi dah text. Dia suruh aku teman dia interview dekat Empire. Tapi bila sampai sana aku sekali kena interview. Hampeh betul. Aku dah la tak ready tapi Supervisor tu yang baik hati sangat ajak aku kerja sekali. Aku pun try jela. Then petang je patutnya kitaorang kena balik sendiri tapi Alan dengan Epul yang datang ambik kitaorang then kitaorang pergi Sunway. Sampai sana tahu aku jumpa siapa? Aku jumpa SHILA AMZAH doe. Sumpah terkejut. Nak tegur but aku terpaku jap. Speechless :/ Tapi rugi gila la kan. Kalau tegur mesti dia ingat aku -.- After that kitaorang makan then tengok movie cerita hantu. Serious seram cerita tu. Mimi bising gila. Lawak la tengok dia. Then kitaorang pergi AC pulak minum kat sana after that balik.

Seriously, semua yang jadi hari ni tak dirancang. Tapi memang best. Panjang lagi cerita hari ni sebenarnya tau. Tapi kalau semua nak cerita kat sini memang penat la jari aku nak tulis. So, thanks for reading. Love ya :-*

No comments:

Post a Comment