Saturday, January 28, 2012

:)

Semalam aku memang boring sangat sebab tak tahu nak buat apa. So aku saja text alan "Take me to Nilai". Haha, dia macam pelik je tiba2 aku text macam tu pulak. Aku ingat dia macam malas nak layan kerenah aku. Yela, lately aku ni memang mengada sikit banyak kerenah. But at last dia bawak jugak la tapi dah lambat sikit dalam pukul 10 lebih. Tapi dia bawak kat tempat yang aku tak pernah pergi. Kat nilai jugak tapi kat mana tah dekat dengan INTI college, Sampai2 je tengok kawan dia ramai2 ada kat situ. So lepak la makan minum shisha kat situ sampai pukul 2 lebih. Tapi seriously diorang memang AWESOME sangat. Kan best kalau aku pun ada member lepak yang macam tu kat situ. Huh, confirm like aku complete. Tapi MIMI memang aku paling sayang la en. Susah nak lepak dengan dia sekarang sebab dia dah kerja. Emm i think thats all for now. Thanks for reading. Bye :D

No comments:

Post a Comment