Saturday, January 21, 2012

First day -.-


Hello there,
Aku nak share pengalaman aku kerja for the first day semalam. Aku kerja banquet kat SACC Convention Centre. Memang penat sangat. Kerja pun agak berat. Bayangkan la kena berdiri dan berjalan dari pukul 7 petang sampai 12 tengah malam. Dengan angkat barang2 berat tu lagi. Tapi budak2 yang kerja sekali dengan aku semua okay. Diorang banyak tolong aku. Budak perempuan ada yang bagitahu apa nak buat yang lelaki ada yang tolong angkatkan barang kat table aku. Ye la aku kan baru first time kerja tapi kena jaga dua table -.- Tak cuak pulak aku kat situ en. Tapi en diorang semua happening :D Tapi aku rasa itu first and the last aku kerja kot sebab penaaaaaaaaaat sangat lah. Aku tak tahan. Balik je dah menangis macam orang gila sebab tangan and kaki aku sakit. Aku ni memang manja sikit tak pernah buat kerja berat. Bila dah kena buat kerja berat cenggitu mula lah nak menangis. Fyi, aku ni memang kuat menangis. Nasib baik boyf aku boleh accept aku macam ni ;D

No comments:

Post a Comment