Monday, May 16, 2011

What a surprise day

Susah ouh. Chemist la yg paling gila sekali. Sumpah blank -.- Then soalan PJK pn boleh tahan Hari ni memang surprise day agaknya. Soalan chemist paper 3 and maths peper 2 killing me -.-' susah. Tapi takpa la. Bukan penting pn kan :p Then ada 1 kejadian aneh. Hehe. Macam ni ceritanya. Masa tu dah nak start exam paper apa tah, aku lupa. Masa tu aku dah duduk la kat tempat aku. Dah get ready en. Tempat aku belakang sekali. Tiba-tiba bella, tengok aku semacam. Dia duduk depan sekali. Then tiba tiba dia datang kat tempat aku and said "Kau cantik la hari ni" Haha. Aku apa lagi. Tersipu sipu la. Aku tak boleh la kalau orang puji macam tu. Nanti mula la nak gedik. Huhu :D Pastu tadi balik sekolah, Afiq zaquan nampak seronok je bila aku balik. Dia panggil aku ANGAH banyak kali. Memang surprise la en. Selama ni dia panggil bila perlu je. Sangat seronok laa :D Then dia mengada pulak dekat aku. Aku makan dia pn nak makan jugak. Apa la. Then aku pegi rumah mimi pulak. Masa otw tu memang panas gila. Jalan kaki en. Pastu aku ada cakap kat mimi "AKU NAK ALAN" ahaha. Ayat yg biasa aku sebut. Masa dah nak sampai rumah mimi , ktorg bergurau kat tepi jalan. Berkejaran macam org tak betol je. Tah ppe en ktorg. Tapi best la macam tu. Masa tgh syok berlari nak sampai kat depan rumah mimi tu aku nampak moto ALAN MY BOYFIE. Haaa. Itu surprise yang ke4. Aku nampak je moto dia aku teros patah balik. Menggelabah
-.-' Then masuk sama-sama dengan mimi. Dia kan suka nak surprise tau. Tapi takpa. Aku memang suka surprise yg macam tu. Tapi aku memang happy la hari. Sangat happy sebab dapat spend time dgn ALAN. He makes me happy all the time :D Love him so much ♥

No comments:

Post a Comment