Wednesday, May 18, 2011

My Sweet 17 Birthday :D

I'm already 17 years old :D Btw, ramai sangat yang wish kat FB. Macam tak percaya je. Hehe. Last nite, ALAN bawak aku dinner kat AC. Alamak, tempat tu mahal laa. Kesian dia. Dia asyik cakap takpa je. Aku bukan taknak appreciate apa yg dia buat, aku happy sangat dia sanggup buat mcm tu utk aku. Tapi aku taknak dia menyusahkan diri dia sebab aku. Aku taknak jadi beban utk orang lain terutamanya utk orang yang aku sayang. Its okay la kalau dia dah buat en. The masa kat sana dia bagi aku CRUNCHIE, my favourite chocolate. Dia bagi 3 pulak tu -.- Then tiba-tiba chicken chop pulak sampai. Dia ni en memang nak aku gemok agaknya. Aku dah la on diet. Demi dia, aku telan jugak la. Memang sedap. Ngehehe . Thanks BABY cos belanja i. I appreciate sangat. Love you soooo much laa ♥

Today pulak my friends celebrate my birthday at Mimi's house. Best sebab aku guna duit aku sendiri utk beli makanan. Yang ada ptg tadi, Mimi, Putra, Farhan, Ali, Am, and Alfiq. ALAN pn ada jugak ♥♥ Shariq ada but macam moody je. Don't know why -.-'
Btw, thanks to sesiapa yang ingat birthday aku :D

No comments:

Post a Comment