Saturday, May 21, 2011

I ♥ Weekend

Mid year exam dah nak habis. Tinggal Physics paper 3 and Sivik je lagi. Memang best la cuti ni. So tak tau lagi nak buat apa. Tapi petang ni kne pegi tuition laa -.-' Lepas pegi tuition nak buat apa? Err entah laa -.- Takpa laa. Aku rasa dua hari ni aku nak spent time kat rumah je. Nak tido, tido and tido. Best ouh. Dah lama tak dapat tido yg cukup. Ingat nak pegi beli baju dgn Mimi tapi takda transport. Its okay la. Alang-alang tunggu cuti sekolah nanti jela ek :D Cuti nanti aku nak enjoy puas puas. After that nak focus on study. SPM become closer right. Patutnya mana boleh main-main lagi. Ngee :D Sebenarnya en aku tgh rindu sangat kat My Baby Alan. Now dia dah tak stay Shah Alam. Dia en stay kat Sepang. Agak jauh laa :'( Aku teringin sangat nak jumpa dia. Rinduuuu sangat! Tapi takpa la. Aku paham la dia tak boleh datang sini. Takkan nak paksa pulak. Mana boleh paksa laa! Apa laa -.-

226527_163447330386193_100001627807546_426307_4520942_n
Rinduuu sangaaaaaaaattttt

No comments:

Post a Comment