Wednesday, March 14, 2012

Work again --'

Hey guys. Assalamualaikum. How are you doing? Semalam aku kerja lagi but memang teruk gila la. Penat yang teramat sangat. Tak pernah aku kerja almost 14 hours tau. Berdiri memang lama gila. Kaki aku dah memng sakit pasal kerja yg hari ahad tu. Ni tambah pulak dengan semalam. Sakit dia memang tak boleh diterima la. Berdiri dari pukul 7 pagi uh. Pukul 5 aku masuk toilet menangis jap kat jamban tu sebab tak tahan sakit. Then keluar act macam biasa. But aku memang dah tak boleh senyum lagi dah sampai abang kitchen tu tegur aku --' Tangan, kaki, badan aku semua sakit. Aku memang dah tak boleh tahan dah. Kitaorang berapa orang je kena layan beribu ribu guest. Masing2 jalan kekang2 je. Abang supervisor pun macam tu jugak. Balik je call Alan nanges nanges. Tah pape la aku ni :B Lagipun patutnya semalam kitaorang keluar sambut anniversary but tak jadi sebab hujan :/ So terpaksa tangguh.

To my lovely Mohd Azlan Bin Samsuddin.
Happy 11 month anniversary. Lagi sebulan nak setahun kan. Kejapnya masa berlalu. Macam tak percaya je kan bie. Thanks for everything. Sorry tak tunggu until 12 malam tadi. I tertidur awal pulak sebab penat sangat. Masa bie call pun i mamai je. Sorry sangat sangat :/ Btw i'm so happy w/ you for this 11 months. Thanks for everything. I love you so much

No comments:

Post a Comment