Monday, March 5, 2012

This week almost everyday aku dengan Alan lepak. Since dia dah quit study kat PTPL mana ada kitaorang jumpa almost everyday macam this week. Paling banyak kali pun dalam seminggu ada la 2 kali. Dia kan jauh. Tapi since dia dah dapat lesen, dia asyik culik aku keluar je. Tiba2 dah ada kat depan tingkap bilik aku. Adoi, memang terkejut la kan. But tonight kitaorang tak jumpa la sebab entaaah :D Tapi takpa la. Lagipun dia jauh kat sepang sana tu. Kitaorang kan 'Long Distance Relationship' Hahaha :D Jauh la kan dari Sepang ke Shah Alam. Lebih dari 10 km Long Distance la tu >.< Okay, aku dah merepek. Dah la. Malas nak merepek panjang2. Thanks for reading. See you guys at the next post. Kat bawah ni ada gambar2 masa lepak. Tengok la. K daaaaa ~~

Ni masa lepak jap kat Hostel McD. Tengok ular tu (MOK) kat tangan dia, dia relax je. Aku geli k --'

Ni last night kat Seri Bidara :)

So this is Alan my lovely boyfriend :) Thanks for the great days sayang. I love you ♥


No comments:

Post a Comment