Monday, December 12, 2011

THIRST on 10Dec'11

Dah lama rasanya tak update blog. Bukan takda masa tapi malas sebab PC aku ni buat hal. Kena on off 3 kali baru boleh function. Btw aku dah habis SPM 6/12 hari. Alhamdulillah semuanya okay :) Sehari lepas tu aku balik kampung tengok my lil brother yg kena duduk sana sampai khatam quran and now dia dah khatam pun.

Back to our Title. THIRST? Yes i was there last nite. Macam tak percaya je. That was my first time pergi event yg mcm tu. Ramai sangat orang kat situ. Kalah Jom Heboh k. Haha xD Mata aku ni melilau je tengok orang2 yg ada kat situ. Mula2 mcm awkward sikit sebab first time kan. Then bila tengok alan and his friends, aku pun layan jela. Mimi pun ada jugak but aku jumpa dia time dah nak habis. But still dapat dance sama2 :D Okay, malas nak cerita panjang2. Kalau nak cerita semua, sampai esok pun tak habis. Tengok gambar je k :D







Btw thanks Bie cos bawak i pergi sana and spending your time w/ me for 2 days. I love you so much :'D




No comments:

Post a Comment