Wednesday, December 14, 2011

8 Months :)


Hoyeahhh, today is our 8months anniversary! But hold on! Mesti ada orang cakap "Baru 8 bulan". Takpa la. Baru 8 bulan pun, 8 bulan tau. Lama jugak dari couple berapa hari dah break.Tak kesah la apa orang nak cakap. Yang penting im so happy w/ him. Aku still ingat masa dia propose aku. Dia cakap "Will you be my special girlfriend?" Masa tu aku rasa macam nak tercabut jantung aku. Speechless k. Happy sangat time tu. So far takda lagi la gaduh sampai berapa hari. Touching sikit2 tu biasa la kan. But kitaorang tak take it serious. Masing2 mengalah. Takda yang ego :)

This month aku dapat 2 hadiah anniversary.


Thanks for the presents bie. I really appreciate it. But tu semua tak penting. Yang penting you sayang i seikhlas hati you. I love you so much bie. You're mine and always be mine.




No comments:

Post a Comment