Thursday, June 7, 2012

Tweet tweet

Hye and assalamualaikum. Sedar tak sedar, tweet aku dah mencapai 12345. Nice number right? Followers takda la banyak mana pun. But aku tak kesah la pasal followers tu semua. Im so addicted to Twitter. I tweet a lot to express what i cannot say. Twitter is like my bestfriend. Kalau sehari tak tweet, memang meroyan la aku. Tapi disebabkan Twitter jugak ada berlaku sedikit salah faham antara aku dengan Alan. Ye la. Kadang2 aku tweet something yang takda kena mengena langsung dengan hidup aku. Then Alan pulak tersalah faham. Sedih k. Tapi takpa, benda dah lepas. InsyaAllah lepas ni dia faham kot. Or aku tak tweet benda2 yang buat dia terasa lagi. Tengok la macam mana kan. Okay, thats all for now. Thanks for reading. Do follow me on Twitter k. Much love :-*

No comments:

Post a Comment