Monday, November 14, 2011

Big Day

Hye guys. Yeee aku baru balik sekolah ni. Nak cerita la betapa seronoknya aku sebab soalan BM aku boleh jawab dengan tenangnya. Alhamdulillah aku boleh jawab semua soalan. Hari ni memang takda pressure la. Keluar dewan pn dengan senyuman je. Yang paling best jadi saksi tadi. Bangga ouh. Hehe :D

Malam tadi aku mengalami pressure secara tiba2. Tak tau kenapa kepala sakit sangat. Sampai menangis tau. Then aku bagitau la my boyf. Tak sangka dia terus datang dengan baju McD. Seriously sweet gila k. Dia buat surprise kat aku. Aku happy sangat. Sakit kepala semua terus hilang. Hehe :D Dia teman aku sampai pukul 2. After that aku terus tidur.

Esok paper BI. Harap2 boleh buat lebih bagus la sebab selalunya BI lagi sennag dari BM. Wish me luck k. Byeee assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment