Tuesday, September 6, 2011

3 - 4 September 2011





Lepas balik je dari kampung, aku terus ikot alan pegi Pahang dengan kawan dia. That was my first time naik motor jauh and lama. Lebih kurang lima jam la kat atas motor tu. Penat tapi best. Kawan dia semua happening. Sporting and lawak. Aku asyik gelak je. Btw, bukan aku sorang je perempuan yang follow, awek sutun pn ada jugak. Nama dia ain. Ada jugak la teman perempuan ennn. Ktorg tido kat sana satu malam then esoknya balik. Tapi bukan balik terus kat rumah aku, pegi Putrajaya dulu sebab kawan dia buat open house then pegi rumah awek kawan dia lepas tu pegi rumah kawan lagi then after that pegi rumah alan pulak. What?? Rumah alan? Yes, aku dah pegi rumah dia tau ^.^ At first memang takut gila en sebab aku kne face mama dengan ayah dia. Takut la nanti mama dia cakap apa apa en. But rupanya parents dia baik gila. Sporting sangat. Aku suka la dengan family dia. Kakak dia pn not bad. Baik jugak. Tapi yang aku paling malu bila mak dia tanya "malu ke?" adoi, dalam hati aku en, "soalan apa tu makcik" haha. malu laaaa --' Aku siap mandi and makan lagi kat rumah dia. Then dah nak balik mama dia semangat suruh bawak balik biskut raya. Parents dia memang nice sangat ;DDD Tapi before balik rumah, boleh pulak aku semput. adoyai, alan cuak gila. kesian dia. Then dia dengan izmier hantar aku balik. Aku rasa serba salah sikit la sebab dah macam menyusahkan alan dengan izmier :( Tapi en sampai rumah je aku dah okay sikit. Nasib baiklah.

Tapi en, 2 hari tu memang my sweetest memory ever la. Hope boleh spend time dengan alan and kawan kawan dia lagi macam tu. Sumpah aku happy gila sampai tak ingat yang aku nak trial SPM ;DD

No comments:

Post a Comment